X

جراحی قفسه سینه (توراکس)

امکانات درمانی / گروه های تخصصی پزشکی / جراحی قفسه سینه (توراکس)
گروه جراحی توراکس

 

گروه جراحی توراکس بیمارستان عرفان یک گروه منسجم، قوی و مسلط به روش‌های مدرن جراحی قفسه صدری است. این گروه شامل ۴ نفر متخصص دارای بورد ملی فوق‌تخصصی جراحی توراکس است که پزشکان زیر را شامل می‌شود:

    دکتر عزیزاله عباسی دزفولی
    دکتر ابوالقاسم دانشور کاخکی
    دکتر نسرین رحمانی‌جو
    دکتر الیاس خالقی

اعمال جراحی مهم ریه، مری، مدیاستن، نای، جدار قفسه سینه و دیافراگم به نحو مطلوب و به تعداد کافی توسط این گروه انجام می‌شود. این اعمال هم به روش‌های توراکوسکوپیک و هم به روش‌های باز، بر حسب ضرورت و با مهارت و تجربه کافی انجام می‌شود.

دکتر عزیزاله عباسی دزفولی تجربه‌ای بسیار قوی و متمرکز در عمل‌های جراحی نای به خصوص تنگی‌های بعد از لوله‌گذاری نای و حنجره دارد. سایر افراد گروه نیز در این زمینه، مهارت و تجربه خوبی دارند به طوری که در تمام منطقه خاورمیانه و حتی در اروپا و آمریکا، به ندرت می‌توان این تمرکز و تجربه در جراحی تنگی‌های نای را یافت.

 

استفاده از تجهیزات آندوسکوپیک و توراکوسکوپیک و نیز مداخلات برونکوسکوپی به صورت مستمر و با تسلط خوب توسط تیم جراحی توراکس بیمارستان عرفان انجام می‌شود. اعمال توراکوسکوپیک پیشرفته نیز در این مرکز انجام شده است نظیر لوبکتومی از طریق یک پورت یا چند پورت، تایمکتومی و تومور مدیاستن. همچنین اعمال وسیع جراحی توراکس توسط این تیم و با مهارت کافی انجام می‌شود از جمله ازوفاژکتومی، رزکسیون تومورهای چست وال، رزکسیون تیروئید مدیاستینال، پلورکتومی و اكستراپلورال پنومونكتومی (EPP).

هزینه‌های درمانی برای اعمال جراحی توراکس، طبق تعرفه‌های وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران بوده و نسبت به هزینه‌های درمانی در کشورهای مجاور بسیار ارزان‌تر و با صرفه‌تر است.

 

دسترسی به جراحان نیز به راحتی از طرق زیر امکان‌پذیر است:

  1.     مراجعه به درمانگاه بیمارستان
  2.     مراجعه به مطب پزشکان
  3.     از طریق سایت بیمارستان یا ایمیل پزشکان


دکتر عزیزاله عباسی دزفولی

تلفن: 26109647

ایمیل: azizollahabbasid@yahoo.com


دکتر ابوالقاسم دانشور کاخکی

تلفن: 26109647

ایمیل: ghasemd61@yahoo.com

 

دکتر نسرین رحمانی‌جو

تلفن: 88573557

ایمیل: dr_rahmanijo@yahoo.com

 

دکتر الیاس خالقی

تلفن: 88194157

ایمیل:

elyas.khaleghi@yahoo.com

 

 

دی ان ان