X

مسیرهای دسترسی

نحوه مراجعه از طریق وسایل حمل و نقل عمومی

شما می­ توانید از طریق اتوبوس، تاکسی و مترو به بیمارستان عرفان دسترسی پیدا کنید.

 

راهنمای دسترسی با اتوبوس های داخل شهری

برای دسترسی به بیمارستان عرفان از طریق خطوط اتوبوس، می‌توانید خط میدان انقلاب به میدان صنعت را سوار شده و در ايستگاه میدان صنعت واقع در بلوار خوردين در ضلع جنوب شرقي پايانه سابق تاكسيراني پیاده شوید. سپس از مسیرهای زیر به بیمارستان مراجعه نمایید.

  •     مسیر شماره 1: خط 8-14 میدان صنعت – تأمین اجتماعی را که در بلوار پاكنژاد و قبل از ميدان صنعت واقع است، سوار شوید. در ايستگاه تره بار واقع در فرحزادي، بالاتر از خیابان مطهري و قبل از ميدان بوستان پیاده شوید. پس از حدود 100 متر پیاده‌روی، به بیمارستان عرفان می‌رسید.
  •     مسیر شماره 2: خط 7-14 میدان صنعت – بلوار امامزاده را که در بلوار خوردين و بعد از ميدان صنعت واقع است، سوار شوید. در ايستگاه تره بار واقع در فرحزادي، بالاتر از خیابان مطهري و قبل از ميدان بوستان پیاده شوید. پس از حدود 100 متر پیاده‌روی، به بیمارستان عرفان می‌رسید.

راهنمای دسترسی با تاکسی
  •     مسیر شماره 1: دسترسی می‌تواند از طریق بزرگراه چمران، نیایش باشد.

راهنمای دسترسی با مترو
جهت مشاهده نقشه خطوط مترو در اندازه واقعی، لطفا روی عکس راهنما کلیک نمائید.

راهنمای خطوط مترو تهران

   


  • مسیر شماره 1: از طریق خط 2 متروی شهری می‌توانید به فلکه دوم صادقیه بروید. سپس خط 12-7 مترو صادقیه – میدان صنعت را که در ايستگاه اشرفي واقع در بزرگراه اشرفي اصفهاني و بعد از فلكه دوم صادقيه واقع شده، سوار شوید و در ايستگاه میدان صنعت واقع در بلوار خوردين پیاده شوید. سپس از مسیرهای ذکر شده در بخش خطوط اتوبوس، به بیمارستان عرفان مراجعه نمایید.
  • مسیر شماره 2: از طریق خط 4 متروی شهری می‌توانید به میدان انقلاب بروید. سپس طبق مسیرهای ذکر شده در خطوط اتوبوس، به بیمارستان عرفان مراجعه نمایید.

 

نحوه مراجعه از فرودگاه

فرودگاه مهرآباد

    مسیر شماره 1: می‌توانید از خطوط تاکسیرانی خصوصی در فرودگاه استفاده کنید و به بیمارستان عرفان مراجعه نمایید.
    مسیر شماره 2: از طریق خطوط اتوبوس می‌توانید به صورت زیر مراجعه نمایید.

در ايستگاه اتوبوس واقع در فرودگاه مهر آباد خط 3-5 فرودگاه – میدان ونک را سوار شوید و در ايستگاه جلال واقع در بزرگراه شيخ فضل الله، نرسيده به جلال آل احمد پیاده شوید.
خط 12-7 مترو صادقیه – میدان صنعت را در ايستگاه جلال واقع در بزرگراه شيخ فضل الله، نرسيده به جلال آل احمد سوار شوید و در ايستگاه میدان صنعت واقع در بلوار خوردين پیاده شوید.
خط 7-14 میدان صنعت – بلوار امامزاده را که در بلوار خوردين و بعد از ميدان صنعت واقع است، سوار شوید. در ايستگاه تره بار واقع در فرحزادي، بالاتر از خیابان مطهري و قبل از ميدان بوستان پیاده شوید. پس از حدود 100 متر پیاده‌روی، به بیمارستان عرفان می‌رسید.

 


فرودگاه بین المللی امام خمینی

    مسیر شماره 1: می‌توانید از خطوط تاکسیرانی خصوصی در فرودگاه استفاده کنید و به بیمارستان عرفان مراجعه نمایید.
    مسیر شماره 2: با استفاده از اتوبوس‌های شرکت ندای به آوران امکان سفر از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به فرودگاه مهر آباد را دارید. برای رسیدن به بیمارستان عرفان، می‌توانید از طریق مسیر شماره 2 که برای مراجعه از فرودگاه مهر آباد توضیح داده شد، استفاده کنید.

 

 

نحوه مراجعه با اتومبیل شخصی

    مسیر شماره 1: از میدان انقلاب وارد بزرگراه چمران شمال و سپس نیایش غرب شوید. بعد از آن وارد خروجی بلوار پاکنژاد شده و میدان سرو را به سمت شرق ادامه دهید و از طریق خیابان بخشایش، به بیمارستان عرفان مراجعه نمایید.


    مسیر شماره 2: از میدان انقلاب وارد بزرگراه چمران شمال و سپس نیایش غرب شوید. بعد از آن وارد خیابان سعادت آباد شده و میدان کاج را به سمت غرب ادامه دهید. با ورود به خیابان شهرداری و سپس خیابان میرزایی، وارد خیابان بخشایش شده و به بیمارستان عرفان مراجعه نمایید.

 

 

دی ان ان