X

اعتباربخشی و بهبود کیفیت

اعتبار بخشی و بهبود کیفیت بیمارستان عرفان
مسئول فنی و مدیر اعتباربخشی بیمارستان عرفان : دکتر وحید پورفرزیانی
کارشناس بهبود کیفیت: خانم مرضیه السادات حقیقت کیش

تلفن: ۰۲۱۲۳۰۲۱۸۰۳

پست الکترونیک: Accreditation@erfanhospital.ir


 

دانلود کتابچه توجیهی بدو ورود کارکنان - بازنگری 1400

دانلود برنامه استراتژیک سال 1400

 

دفتر نظارت و اعتبار بخشی

رسالت :

با تعهد به ارائه مطلوب ترین خدمات سلامت منطبق بر استانداردهای اعتباربخشی ملی و بین المللی با استفاده از کادر پزشکی و درمانی مجرب و تکنولوژی روز دنیا در جهت حفظ ایمنی بیمار و کرامت انسانی و ارتقاء مستمر کیفیت گام بر می دارد.

دورنما

ما برآنيم كه :

به عنوان بهترين بيمارستان خصوصي ارائه دهنده خدماتبهداشتی، درمانی و مراقبتی با بالاترين کیفیت و منطبق با استانداردهاي ملی و بين المللي جهت ارتقاي سلامت و ايمني بيماران ايراني و غير ايراني در سطح كشور باشيم .

اعتقادات و باورها :

بیمارستان عرفان ارزش های زیر را در راس اعتقادات و باور های خود قرار داده و تمامی پزشکان، پرسنل و ذینفعان سازمان خود را متعهد به این ارزش ها می دانند :

  • کسب رضایت خالق متعال از طریق جلب رضایت مخلوق

  • اعتقاد به ارائه خدمات به كليه بيماران بدون توجه به سطح مالي ، نوع جنسيت ، مليت، نژاد و مذهب

  • توجه به فرهنگ  اسلامي و حرفه اي ، معنويت ، اصول اخلاقي و كرامت انساني

  • اعتقاد به کسب نتیجه مطلوب از عملکردها

  • رعایت اصول اخلاق پزشکی و منشور حقوق بیماران

  • توسعه فرهنگ مشارکت جامعه در جهت ارتقاء سلامت

  • رعایت عدالت و پرهیز از تبعیض

  • احترام به ارزش های دینی، عقیدتی و قومی بیماران و کارکنان

 

استراتژی های بیمارستان عرفان به ترتیب اولویت  :

  • برنامه ریزی جهت بهبود سطح هتلینگ بیمارستان
  • ارتقا کمی و کیفی خدمات تشخیصی و درمانی
  • برنامه ريزي جهت افزايش تقاضاي خدمات پرستاري و پزشكي خصوصي در منزل و بيمارستان و انجام برخي از پروسيجر ها در منزل
  • برنامه ریزی برای به روز رسانی تجهیزات و تکنولوژی های نوین
  • برنامه ریزی در جهت جذب هرچه بیشتر بیماران بین الملل
  • برنامه ريزي جهت توانمندسازی منابع انسانی از طریق توسعه شغلی و آموزش های مدون
  • برنامه ریزی برای اخذ بالاترین درجه اعتباربخشی ملی
  • برنامه ریزی برای تقویت و توسعه فرهنگ مدیریت كیفیت
  • برنامه ریزی جهت اخذ لوح بیمارستان های دوستدار ایمنی بیمار از طریق اجرای استانداردهای سازمان WHO
ایمنی بیمار

ايمني بيمار یعنی:

ايمني بيمار پرهيز ، پيشگيري و كاهش نتايج ناگوار يا آسيب به بيمار ناشي از فرآيندهاي مراقبتهاي پزشكي مي‏باشد.
به طور متوسط حدود %10 از تمامی موارد بستری بیماران به درجات مختلف دچار آسیب می شوند. مراقبت و خدمات درمانی غیر ایمن علاوه بر تحمیل رنج به بیماران هزینه اقتصادی سنگینی نیز به بار مي آورد.

چنین تخمین زده می شود که بین 5 تا 10 درصد هزینه های مربوط به سلامت، ناشی از خدمات بالینی غیر ایمن می باشد که منجر به آسیب بیماران شده است.

 

  • مسئول یا افسر ایمنی جناب آقای دکتروحید پورفرزیانی
  • کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار سرکارخانم لیلا اسماعیلی

-----------------------------------

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

حقوق گیرنده ی خدمت
مدیریت خطر
پیگیری امور بیماران
راهنمای پوشش کارکنان بیمارستان عرفان

راهنمای پوشش کارکنان بیمارستان عرفان

دی ان ان